Förlösande drömmar

I natt drömde jag att en av mina nära vänner som har stor barnlängtan, var gravid och skulle föda.
Jag skjutsade henne till sjukhuset, men var tvungen att åka hem, för att sedan återvända när det började bli dags. För självklart skulle jag vara med på förlossningen. ;)
När jag skulle åka tillbaka till sjukhuset, körde jag först helt fel och sedan hittade jag ingen parkering till min CYKEL...
När jag efter stor möda lyckats hitta en parkering gick jag in i fel hiss, givetvis samtidigt som en annan person som skyndsamt tryckte på knappen för översta våningen och sedan hindrade mig att gå ut. (Mååååånga våningar på detta sjukhus)
Mycket irriterande och aningen stressande!! ;)
Tillslut var jag iallafall på rätt väg och hade precis klivit in på avdelningen när maken kom och väckte mig!
TYPISKT!!!
Vi får väl hoppas att drömmen fortsätter i natt ;)
Men stackars Mian som får ligga med värkar så länge bara för att inte jag kan komma i tid! Hahahaha!

Nu ska jag ta Benjamin med mig och bege mig ut och köra Svante! :)
Mysigt!

Ha det bäst
Nu ska jag köra häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0