Vad jag kan?

Att beskriva vad man kan är inte så lätt som det låter.
Fick frågan idag; "Vad kan du"
Jag fick baske mig tänka efter ordentligt.
Vad kan jag egentligen, alltså RIKTIGT kan.

Jag kan städa, fast bara på "hemmavis"

Jag kan laga mat, även det är hemmalärt och inget man kan använda sig av i yrkeslivet.

Jag är en hejjare på att tjata. Men vem vill anställa en professionell tjatare lixom? Dessutom har jag inga betyg i detta ämne som styrker min kompetens, även om mina referenser är goda.

Mocka skit är jag ganska bra på och där har jag faktiskt en utbildning samt en del arbetslivserfarenhet även om det inte direkt dräller av jobb där dessa egenskaper eftersöks.

Jag är ganska duktig på att vara knasig. Det är inte alla förunnat ;)

Jag är en mästare på Annaskämt. Men efetrsom det mest är jag själv och polaren Pär som uppskattar dessa skämt är det nog ingenting att bygga en karriär på.

Får nog ta mig en rejäl funderare på det där med vad jag verkligen KAN och vad som faktiskt är användbart.
Ska drömma om det i natt tror jag :)

Hej och hå
I morgon fyller jag år!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du kan stryka 'ganska'... du är helknasig! ;)

Du är en hejare på att liva upp stämningen, du är riktigt bra på att ta hand om både gamla, unga, fyrbenta och så alla däremellan också!

Dessutom är du världsbäst på att vara du! :)

Kraaaaaaaaaam!

2012-02-28 @ 07:51:51
URL: http://lindabjornson.se
Postat av: Jag själv

<3 - Linda, du är gulligast!

2012-02-28 @ 08:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0