Fredag Kväll

Fredagskvällen har anlänt. Härligt :)
Dagen har bjudit på strålande sol och en försmak av våren.
Kameran fick följa med mig till stallet idag. Men det var banne mig inte lätt att försöka fotografera kusarna när de så gott som kröp upp i knät på mig.
Jag gjorde några tappra försök iallafall och resultatet blev väl sådär...



Benjamin ville hemskt gärna att vi skulle ut och köra med Svante idag igen, men jag tyckte att han förtjänade en vilodag. Han har fått kånka runt på oss flera dagar den här veckan redan.
Så det blev bara lite stallskötsel och hagmys.
I morgon ska jag ut och rida! Hoppas att vädret håller sig precis lika härligt som idag :)
Ha det sött
Nu ska jag dricka rött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0